AkHiRnYaA...

--Assalamualaikum...salam 1malaysia...

--Hari ni 29 april 2010...maka tamatlah peperiksaan akhir bagi sem 6 aku....

--Boleh buat ke x??jawabnyer masti la boleh tapi salah betul tak tahu la lagi..kikikik

--Erm..madah mula-mula kau peksa Al-Quran..dah la tak hapal abis...Harap-harap boleh la LULUS..Lulus je??tu pun dah bersyukur...

--Lepas tuu Madah Fiqh Mukorron Diikuti QaaH AL-BaatH juga Madah AL-FiqH Ngn Ulum hadis....Semua ni Harap-harap dapat tinggi Pointernyer..Ameen!!

--Kemudian madah pengajian islam(Dapat soklan bocor)hehehe...Dan akhir sekali Public speaking(dua-dua madah ni lepas bilik dari LANGKAWI tau)hukhukhuk..Mase akhir-akhir ni jawab dah ntah aper-aper ntah dah sebab dah ingat bende lain nak wat..huahuahua

--Tapi ape-ape pun aku harap exam kali ni dapt menaikkan sedikit pointer aku walaupun aku tak study maner pun..sebab aku dah usaha yang termampu....ALLAHUMA JAALNA MINAL NAJIHHIN...Ameen!!!

--Dan tanpa melengahkan masa dan tenaga aku pun tanpa segan-segan mendaftarkan diri untuk sem 7...11 jam kredit je beb!!hahaha..Enjoy la aku sem depan..hahaha(gurau je..STUDY2)....

--Event terakhir Tuk sahabat-sahabat aku malam tadi ialah main FUTSAL serta buat makan-makan kat umah sewe ni bersama dengan ROSMADI yang akan tamat sebagai mahasiswa dan akan berkahwin pada bulan enam ni,,TahNiaH!!..(sori madi tak dapat datang ader hal)

--1hb mei ni pulak baru aku balik ke kampung halaman di tmn semantan temerloh pahang...tapi yang syok sikit kali ni balik umah naik belon(kapal terbang noo)hehe..harap selamat semua....

--Kat umah nanti tak tau la nak wat ape...mungkin jadi penjaga baby atau kene ajar budak-budak mengaji...huhuhu...yela,kat umah dah de "syarikat"..huahuahua...tunggu dan lihat je la nanti goner..ermm...

--Lame jugak cuti ni..dekat 2 bulan jugak...harap ade la aktiviti dan pekara yang baik untuk mengisi masa lapang kat umah nantii..kalo keje??malasss la...hahahaha...tolong mak aboh ok dah kan..(ayat sedap hati)hehehe

--Akhir kata semoga berjaya semua sahabat dalam final(jgn de repeat nauzubillah) dan juper lagi semester tujuh nanti...mmuah!!!Selamat bercuti bersama keluarga....

--

0 ulasan:

Post a Comment